× Uyarı Tarayıcınız TixBox ile tamamen uyumlu değil! Bazı alanlar çalışmayabilir ve deneyim problemleri yaşayabilirsiniz.
Problem yaşıyorsanız, şunu deneyin: Google Chrome.

Kariyer

Ekibimize katılmak ister misin?

Genişliyoruz!

Mutlu bir takımın mutlu müşteriler demek olduğuna inanıyoruz. Ekip arkadaşlarımıza değer veriyoruz.

Eğer müşteri ilişkileri, saha operasyonları, çağrı merkezi operasyonları ya da ekip yönetimi alanlarından biri için bize katkı sağlayabileceğini düşünüyorsan, aradığımız kişi sen olabilirsin.

Hızla gelişen, dinamik ve heyecan verici etkinlik ve biletleme dünyasına katılmak istiyorsan, fotoğraflı CV’ni info@tixbox.com adresine gönderebilirsin. Bilgilerini bekliyoruz!

TixBox’ta işe alım süreci nasıl ilerliyor?

1. Telefon Ekranı

Önce seninle hızlı ve dostça bir telefon görüşmesi yapıyoruz ve senin hakkında biraz daha bilgi almak, başvurduğun role uygunluğunu görmek ve kendimizi biraz daha sana anlatmak istiyoruz.

2. İlk Mülakat

Yetenek ve deneyimlerini daha iyi anlayabilmek ve bunların TixBox’a nasıl uyduğunu görebilmek için (genellikle İnsan Kaynakları Müdürü ya da başka bir takım üyesi tarafından) bir mülakat ayarlıyoruz.

3. Beceri Testi

Eğer mülakat iyi geçerse, bazı pozisyonlar beceri testi gerektirebilir (kodlama testi ya da varsayımsal senaryolar gibi). Böylece seni hareket anında görebiliriz.

4.İkinci Mülakat

İkinci bir mülakat ayarlayarak uygulamalı görevlerini tartışıp yeni sorular keşfediyoruz. Bu aşamada ekibin geri kalanıyla ya da hissedarlarla tanışma şansın olabilir.

5. Referans Kontrolü

Daha önceki yönetici veya iş arkadaşlarınla görüşerek, seninle çalışmanın nasıl olduğunu öğrenmek isteriz.

6. Teklif

Eğer aradığımız rol için en uygun aday sensen ve her şeyden memnunsak, sıradaki adım bu rol için sana yapılacak teklif olacaktır.